HOME OWNER FRIENDS LINKIES

16 June 2012

T.T HAHA!


Assalamualikum. T.T HAHA! tak percaye kan meera boleh nangis lg? meera tak kuat semua ni. baru rase bahagie sekejap. tuptupp. sakit hati lg :( mcm mane nak terang kan ni? wahai insan yg bername  Z A A A *weh. aku selalu akan ingat name kau tao. so better you WATCH OUT* haihh. jd anti pulak dgn budak ni. sumpah! aku jealous weyh. puas hati? aku J E A L O U S! T.T bukan pasal bf yer. jgn salah anggap-.- dah la mls nak fikir. kadang2 meera tekad nak telan ubat bnyak2 mcm dlm tv tu-.- senang nak lupe kan masalah! haihh. tak ade mood! 
k la bye Assalamualaikum :/

please! jgn buat aku tekad mcm ni. hati n perasaan aku tak boleh aku nak tahan lg T.T haihh! nak telan ubat bnyak2 boleh? nak **** cepat T.T

No comments :