HOME OWNER FRIENDS LINKIES

14 July 2012

PERADUAN BAWAL BERGAYA DARI BAWAL BIRU ONLINE SHOP

*tekan banner*

Assalamualaikum^^ Haii. GA ni mcm tau2 je meera suke pakai tudung bawal :P ehehe.
*simple itu simple*
 HEHE! nampak tak? senang je kan nak bentuk? nampak tak gigi taring tu? dah macam drakula da :P 



sebab suka pakai tudung bawal :

1. senang nak pakai. sebab kalau shawl memang memerlukan mase yg lame nak pakai*betul kan?* 
2. hee~ tudung bawal ni simple je. tak ade lah serabut sangat. 
3. sesuai untuk semua enis muka*ehh, yeke? HAHA!*
4. senang nak bentuk*ikut jenis tudung*


k la-.- penat. td jalan dekat Taman Sri Kluang sebb nak mintak responden dari penduduk. nak tidur^^ bye. Assalamualaikum.

*if they was my boyfriend, i never let they go! :P*
song : Boyfriend, Justin Bieber^^
p/s : Justin Bieber ade dekat Sunway Lagoon harini :/

2 comments :

BBOS said...

Hi. Thx join :D
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=422484827792643&set=a.412313372143122.85949.348484621859331&type=3
Goodluck ya