HOME OWNER FRIENDS LINKIES

17 December 2012

KAMU SAHABATKU GIVEAWAY BY EJULZ


jom join ramai2 ^_^

Saya sayang sahabat saya kerana Allah. Selain itu, sahabat saya selalu berada di samping saya ketika saya susah atau senang. Sahabat saya juga selalu memberi dorongan untuk saya tak kira dalam apa2 sahaja. Selain itu, sahabat juga seorang tempat saya meluahkan rasa, berkongsi rahsia dan masalah. Mereka juga org ke dua yg paling rapat di dalam hidup saya.
bawah ni gambar sahabat2 meera yg meera syg!

quality gambar ni tak berapa nak bagus sebab ambik guna phone plus gambar ni mase meera darjah 6. ni Aen^^

and this is Nazera^^

okay tu je. hope menang^^ amin!

tag : Ain

bye!

4 comments :

Farra Izzaty said...

Haii tuan blog xD Jemput untuk meriahkan lagi segmen fara ni yer :) --> http://farra-izzaty.blogspot.com/2012/12/segmen-up-follower-bulan-disember.html Nice blog ! :D

ejulz said...

smoga persahabatan kekal sampai bila2 yer dik.. hargai sebuah persahabatan itu.. jgn sesekali mensia2kannya k.. :)

Ain Anuwar said...

Thanks for tag me meera,kalau ada mood ain join k ? hehe :)

ejulz said...

Salam. Emelkan nama, alamat, link blog dan no telefon ke asrul_harfan@hotmail.com

*Letak tajuk "Kamu Sahabatku GA" supaya mudah ejulz kesan emel k.. :)

terima kasih sudi join.. :)