HOME OWNER FRIENDS LINKIES

16 February 2013

Homework siap semua!!!!!!!!!!!!! finally :B

Assalamualaikum :D
alhamdulilah finally :) siap semua jugak homework. hee~ happy bukan main lagi. HAHA! yela. mane tak happy. homework yang banyak mcm homework untuk satu tahun akhirnya siap! weee! suka gilaa! hoho. so now lets have some fun. lol-.- takpayah nak fun sangatlah kan-.- sebb dah nak naik sekolah. taksuke. erkk. rase mcm baru semalam je cuti. so bile naik sekolah mula la. homework hari2. latihan sukan :( urghhh! dah! malas nak taip lagi. btw tadi scroll facebook sekali jumpa gambar ni. lol. ape pendapat korang tentang gambar ni? :p actually meera pun selalu buat. HAHAHAHA! shhh :P senyap sudah. comment pasal gambar ni maybe? 

pendapat korang? :D comment!

1 comment :

Ƞurul Ƨyafiqah said...

Baguslah tu dah siap semua hw. Akak
-_- Haih, tak payah tanya. Banyak lagi yang belum tu. Huhu ~ Inilah perngai yg tak semenggah :3 Dah lama Meera tak berblogging ><

Memang kalau kena marah, tak berani nak balas. Muka tak menahan. Haha xD