HOME OWNER FRIENDS LINKIES

26 March 2013

When sad ending happens.....

Assalamualaikum :D
cuti-cuti sekolah mcm ni meera jd fanatik pulak nak tengok cerita2 korea ni ;( org lain sibuk study, meera pulak bukak laptop layan cerita korea. hmm. tp benda yg paling meera tak suka... kalau tengok cerita or drama yg sad ending. rasa nak baling je laptop. bukan tak suka sad ending. tp entah lah.. ;( susah nanti kalau tengok sad ending. nak nangis. hwaaaaaaaaaa ;'( mcm td layan satu cerita korea dekat youtube. SAD ENDING. hero dlm cerita tu mati :x ouchh. kesian dekat heroin dye ;'( sedih. -.-okay stop it. lepas ni mls dah nak tengok. hmm k bye? :')
meet my super cute husband :* alolo. haha. bye.

1 comment :

Ct Noraishah said...

suka tengok certa yang ending happy tapi kekadang terlayan gak yang endingnya nak nangis hehe