HOME OWNER FRIENDS LINKIES

29 December 2013

Ahad terakhir.

ASSALAMUALAIKUM
Seperti korang sedia maklum yang Johor dah tukar cuti dari Sabtu & Ahad ke Jumaat & Sabtu. Hmm, mesti rasa awkward gila nanti kan? Tapi in shaa Allah, lama-lama biasa lah. Tapi tadi ada sorang kawan sekolah Meera (budak cina) cakap dekat wechat yang sekolah Meera cuti macam biasa. Means, hari sabtu & ahad. Dia kata sebab sekolah Meera ni bukan sekolah semua melayu. Convent. Biasa lah. Campur. Bukan islam je. Tapi kalau di ikutkan memang 75% semua bukan pelajar islam. Err, tapi tak lagi confirm. Kalau betul lah apa yang kawan Meera cakap, pheww! Alhamdulilah :b haha. Bukan nya Meera tak nak cuti hari Jumaat. Tapi.. Memang dah terbiasa dari kecik cuti sabtu. 
P/S : Sekolah Meera semua perempuan. Cikgu lelaki pulak kebanyakan bukan islam. So boleh lah cuti hari jumaat kan? :b hehe. Lebih-lebih pulak. 
Adios!

No comments :